.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست خانگی صنعت مقابل گسترش+حاشیه ها

تیم صنعت ساری در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تن به یک شکست خانگی داد.

به گزارش مازندلیگ، در چارچوب هفته نوزدهم این رقابت ها تیم صنعت ساری عصر چهارشنبه 26 بهمن ماه در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان تیم گشترش فولاد تبریز بود که در پایان مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

محسن رحیمی در دقیقه 88 برای صنعت ساری و جمال الدین علی محمدی و رحو الله عبداللهی نیز در دقایق 6 و 25 برای تیم مهمان در این دیدار گلزنی کردند.

کاظم صابر بازیکن گسترش فولاد تبریز در دقیقه 93 مسابقه با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد.

دقایق و رخدادهای حساس این بازی به شرخ زیر است:

6 : حرکت اکبر گنجی بازیکن گسترش فولاد تبریز از سمت راست و سانتر وی به داخل محوطه ی جریمه ی صنعت ساری با ضربه ی رسول زمانی از تیم مهمان که با دفع موقت دروازه بان ساروی ها همراه بود. درادامه ی همین صحنه جمال الدین علی محمدی مهاجم تبریزی ها موفق شد دروازه ی صنعت ساری را باز کند. در این صحنه مهیار حسن نژاد پس از دفع موقت توپ، با بدشانسی توپ را گم کرد.

17 : شوت خطرناک رسول ستارپور از پشت محوطه ی جریمه ی گسترش فولاد تبریز که با اختلاف کمی از بالای دروازه ی مارتین رائول به بیرون رفت.

25 : سانتر میثم رضاپور از سمت چپ به روی دروازه ی صنعت ساری که روح الله عبداللهی هافبک تبریزی ها با یک کنترل خوب توانست با ضربه ی پای چپش دروازه ی میزبان را برای بار دوم باز کند.

38 : اشتباه محسن رحیمی مدافع آخر صنعت ساری که با لو دادن توپ موقعیتی استثنایی را به حریف تقدیم کرد. با وجود اینکه مهاجمان گسترش فولاد تبریز با برتری 4 بر 2 در تعداد نفرات نسبت به صنعت ساری در موقعیت خوبی قرار گرفته بودند اما نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

48 : سانتر احمد سعیدی از سمت چپ و ضربه ی سر محمد عباس زاده که با بد اقبالی وی مدافع تبریزی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

55 : موقعیت خوب برای امیر ذلیکانی در پشت محوطه ی جریمه که شوت کم دقت او از بالای دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

57 : ضربه ی ایستگاهی برای صنعت ساری که سانتر کیوان مطهری با ضربه ی سر خوب حسین قهارپور همراه شد اما این توپ با کمترین اختلاف از کنار دروازه مارتین رائول به بیرون رفت.

72 : سانتر جمال عباسی و ضربه ی سر آرام حسین قهارپور از کنار دروازه تبریزی ها به بیرون رفت.


تیم صنعت ساری با قبول این شکست، 15 امتیازی باقی ماند و در رده ی چهاردهم گروه الف رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش مازندلیگ، تیم فوتبال صنعت ساری در چارچوب هفته ی بیستم رقابت های جام آزادگان روز پنجشنبه 4 اسفندماه در دیداری سخت باید در تهران برابر صدرنشین مسابقات یعنی پیکان تهران به میدان برود.


ترکیب صنعت ساری:
مهيار حسن نژاد، محمد مولا، کیوان مطهری، احمد سعیدی، مهدی فولادی (67 – سامان پورعلی)، سعید صادقی (51 – جمال عباسی)، رسول ستارپور، محمد عباس زاده، سید میلاد محمودی (27 – امیر ذلیکانی)، حسین قهارپور و محسن رحیمی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
مارتین رائول، صمد زارع، فرشاد بهادرانی، هادی جعفری، علی قربانی، میثم رضاپور (63 – بابک نوین (90 – علیرضا طی نیا))، مرتضی قربانپور، اکبر گنجی، روح الله عبداللهی، جمال الدین علی محمدی و رسول زمانی


حواشی:

** حدود 500 نفر تماشاگر از نزدیک این دیدار را نظاره گر بودند.

** مهندس محمدتقی (امیر) علوی سرپرست صنعت ساری، محمود سورتیچی مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال مازندران و مجتبی احمدی مربی دروازه بان های فصل گذشته ی صنعت ساری از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

** حمید فرزانه سرمربی تیم فوتبال نفت محمود آیاد که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کرد.

** عملکرد ضعیف بازیکنان صنعت در نیمه اول باعث شد تا رضا تقوی در همان نیمه اول دست به تعویض بزند. وی در دقیقه 27 مسابقه، امیر ذلیکانی را به جای سید میلاد محمودی وارد میدان کرد.

** رضا تقوی پس از اینکه تیمش با پذیرش 2 گل از حریف عقب افتاده بود و در حالی که از عملکرد بازیکنانش بسیار عصبانی بود، بر سر آنها فریاد می کشید.

** بابک وسیله بر قاضی این میدان بود. وی علاوه بر اخراج بازیکن تبریزی ها، به محسن رحیمی از صنعت ساری و بابک نوین از گسترش فولاد تبریز کارت زرد نشان داد.

** تماشاگران حاضر در روبروی جایگاه که کاسه ی صبر آنها پس از قبول 4 شکست متوالی لبریز شده بود، شعارهایی را علیه کادرفنی این تیم و رضا تقوی سردادند. آنها در شعارهایشان خواستار بازگشت نادر دست نشان سرمربی فصل قبل تیم خود بودند. این اتفاق در بازی مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در آخرین بازی دور رفت نیز رخ داده بود. البته تعدای از تماشاگران نیز در پایان بازی رضا تقوی را مورد تشویق قرار دادند.

** در این دیدار تعدادی از مسئولان ورزشی شهرستان ساری و مازندران نیز از شعارهای هواداران صنعت ساری در امان نماندند و با سر دادن شعارهایی از خجالت آنها درآمدند!!

** تعدادی از تماشاگرانی که در پشت نیمکت تیم صنعت ساری حضور داشتند، "هواداری" از تیم شان را به معنای واقعی کلمه به انجام رساندند و علیرغم شکست تیم محبوب شان، بازیکنان صنعت ساری را مورد تشویق قرار دادند و به نوعی به آنها دلداری دادند. این کار پسندیده که در فوتبال این روزهای کشورمان کم دیده می شود، قابل توجه و تقدیر است.

** در نیمه دوم این دیدار، بازیکنان گسترش فولاد تبریز به دفعات اقدام به تمارض و اتلاف وقت مسابقه نمودند که این امر با واکنش هواداران صنعت ساری همراه بود. این اتلاف وقت ها به نحوی بود که بابک وسیله بر داور مسابقه در نیمه دوم، 7 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی از ساری 27 بهمن 1390
خیلی خنده داره . تازه ادعای خریداری یک تیم لیگ برتری داشتند . تیم خریدن هنر نیست .واقعا مسئولان چی فکر کردند؟ اگه الان این تیم جایگاهی خوبی داشت اقایان مسئولین بوق و کرنای تبلیغاتی شان گوش فلک را کر میکرد اما حالا همه دست از حمایت این برداشتند تا مبادا برایشان تبلیغات سوء داشته باشد . رضا تقوی چند بار امتحان داد کی و کجا موفق بود ؟ آقایون تیمداری خرج داره یک مربی بزرگ و چند بازیکن خوب بگیرید تا نتایج آون براتون شیرین باشه . آبروی شهر ساری را بردین .
مارادونا 27 بهمن 1390
به آقای شجاعی( دکتر)إ تبریک بگویید؟ یکی از افتخارات ایشان آوردن این باشگاه و تیم برای مردم ساری بوده و هر روز در تمام مراسمات آن را به رخ دیگران می کشید؟ حالا به ایشان بفرمایید این تیم را تحویل بگیرند و از طریق آن وارد مجلس نهم شوند ؟؟؟ در ضمن آقای خاص سرمربی رئال از آقای دکتر دعوت کردند تا بعنوان مشاور در تیم رئال همکاری کنند ؟؟؟؟
نا شناس 27 بهمن 1390
خیلی جای تاسف دارد این شهر و استان یک تیم در لیگ برتر ندارد اونوقت یک استان مثل گیلان 2 تیم در لیگ برتر دارد
روایت 27 بهمن 1390
تیم صنعت ضربه ای شدبه تمام ورزشهای ساری مخصوصا به کشتی که همیشه نام ساری را درتمام جهان مطرح داشت پنج سال گذشت ودیگرهیچ مسابقه ای درحد کشور هم درساری برگزار نشد این هم از دکتربدون مدرک (ش)که یک تیم اورد بلای جان دیگر ورزشهادرساری شد.واقعا عباسی مدیر وزرش خوبی بود که قهرمانی جهان را درساری ان هم موقع هادی حسینی به ساری اورد واز افتخارات ساری شدحالا کشتی ساری درحال خاموش شدن با این مدیرکل ونورچشمی اش است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.